M41 2200 ► 2241 200-1

 

2003 nyara

Félre állítva Miskolc GF-en

2003.

A mozdony vendég forgóvázakon a fűtőházban

A mozdony forgóvázai és a leemelt tető panelek

Mi van a tető panel alatt?

A 2200-as középen, mellette a 206-os Szergej tető zajtompító nélkül

Az egyik kardán

A vendég forgóváz és a mozdony emeléséhez felszerelt emelő tüske

A mozdony gyári tábája

Féksúly táblázat

A másik kardán

A kardán a túloldalról

2003. október

A 2200-as a sáját forgóvázain

2003. november 30.

Úton a fűtőházba

2003. december 23.

Miskolc-Tiszai

2004. május 13.

Gyorsvonattal indul Ózdra

2004. június 6.

Tiszai mind két átmenő vágánya foglalt, 2200-as és a 2142-es egymás mellett

2005. augusztus 3.

A HOLCIM hejőcsabai gyárában

2006. január 18.

Bánréve-Fülek-Hatvan vonattal kijár Miskolc-Tiszairól

2006. április 30.

Állomási tartalék Miskolc-Tiszain

2007. május 28.

Miskolc GF.

vissza az M41 sorozathoz